Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2014 14:56 - няма нужда
Автор: cherrie Категория: Хоби   
Прочетен: 324 Коментари: 0 Гласове:
2



винаги
докато си лежа
ми казваш колко съм красива сънена
и изляза ли от банята 
ми казваш, че съм чиста
не физически
а толкова невинна съм била
винаги като вървя с токчета
и рокля по мен и червило
ми казваш колко изискано 
се държа и ходя
винаги като съм с размазан грим 
и рошава, начупена 
неориентирана и неорганизирана
ми казваш колко съм красива
винаги когато се опитвам
да скрия някоя моя
бримка в кожата
неравност неперфектност
всичко "не"
махаш ръката ми от там
и ми казваш колко съм красива
винаги когато готвя
по гащи и по кок
ти ме гледаш така вкусно
и казваш все същото
а аз те гледам винаги
и без да казвам нищо
май си знаеш всичко
няма нужда
ти си толкова ти
просто няма нужда



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cherrie
Категория: Хоби
Прочетен: 35010
Постинги: 47
Коментари: 13
Гласове: 51
Архив