Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2015 01:04 - дойде
Автор: cherrie Категория: Хоби   
Прочетен: 321 Коментари: 0 Гласове:
0



 Идва ден
в който лесно
можеш да забравиш
всичко
било то мен
било то каквото и когото
някак интересно
е че дойде деня
за мен
в който забравих
и каквото и когото
и себе си и мен
но искам да ти кажа
не знам нищо сега
не знам коя съм
не знам целите си 
дали са мои
и мина толкова време
от както видях себе си 
в огледалото
в движенията
и думите ми
че не съм сигурна 
аз ли говоря?
или някой друг 
примерно ти

При всеки достатъчно
щастлив
и голям късметлия
идва ден в който си мисли
че губи себе си
че е изгубил всичко 
не може да се намери
дори в дълбините
в имената и спомените
не

Дойде ден в който
не загубих 
а намерих
себе си
имплицира се
в мен и това станах аз
а може би винаги съм
и ще
и била съм 

Но всеки трябва да намери
своето нещо
и да го държи
и да го обича
и щом стане лично негово
ден - нов и персонален
то става той
ти стана мен
аз станах теб
и не загубих нищо





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cherrie
Категория: Хоби
Прочетен: 35020
Постинги: 47
Коментари: 13
Гласове: 51
Архив