Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2017 20:04 - Предложение за "майната му"
Автор: cherrie Категория: Хоби   
Прочетен: 3079 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бих искала "майната му" да кажа,
и знам, че имаш на какво да го кажеш и ти.
Бих искала да забравя и да ти покажа,
че няма значение какво стана преди.
Ако поставим ново начало
ще искам да се уча стъпка по стъпка
за всичко, за щяло и за нещяло,
за всяка изпитана тръпка.

За това нужни са двама.
Бих искала да започнеш с мен,
за да изтрия всеки спомен, всяка рана,
да ги презапиша, ден по ден.
Ако си достатъчно смел да признаеш,
че ти трябва начало, давай напред,
направи го с мен, ще узнаеш,
че ще ти подаря всеки ден насила отнет.

И ако се отдръпнеш ще разбера,
ясно е, човек е обгърнат от страх
докато част по част да те събера
опитвам се, самата аз ще се разпръсна на прах.
Не съм толкова силна днес, 
и аз имам нужда от събиране.
Кажи майната му, в живота ми влез,
всеки човек има нужда от разбиране.




Гласувай:
1



Предишен постинг

1. getoveyoselph - What I did
09.12.2017 21:39
was to become just as powerfull and talk to people on the same wavelength I got free but the enemies are still there and they even became more vicious.. So I dont know .. forget? maybe?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cherrie
Категория: Хоби
Прочетен: 35018
Постинги: 47
Коментари: 13
Гласове: 51
Архив